v0135191_posterframe.jpg

Zara Larsson 的新歌(啊嗚~~~~

雖然我之前也只聽過他的uncover和never forget you

2首都很棒

但這首感覺更有突破呢~

對於現在才18歲的她來說啦(可惡,比我小

而且好正 還跳舞 雖然mv裡貌似有幾件衣服是裡面沒保護措施的...

giphy.gif

mv都出來了 那我想他的父母也沒什麼介意吧

超喜歡裡面的電子琴

那旋律比歌本身更洗腦

但我不得不說那歌詞

又是個迷妹歌詞

說著男的多棒 想要他

下載.jpg

但只要歌好聽 歌詞什麼都不是問題吧(喔?

然後我不知道是不是錯覺啦~

總覺得這首歌裡出現各種身影呢

像是一開始的笑

就讓我想到凱莎常常在歌裡笑

然後一直no no的地方

聽起來好像碧昂絲

加上她自己本身又被冠上白人雷哈娜的稱號...

好啦~以上都我自己的見解 僅供參考

但我還是覺得她的聲音跟雷哈娜有差

特別是高音的地方

好啦 不廢話了

放上影片

歌詞若有問題請多賜教~~

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Oh my, oh my, oh my
Oh my, oh my, oh my
Oh my, oh my, oh my, oh my

It ain't my fault you keep turning me on/這不是我的錯,你老是讓我上火
It ain't my fault you got, got me so gone/這不是我的錯,你總讓我走偏
It ain't my fault I'm not leaving alone/這不是我的錯,我就是不會離開
It ain't my fault you keep turning me on/這不是我的錯,我跟定你了

I can't talk right now, I'm looking and I like what I'm seeing/有種說不上來的感覺,我無法把眼睛拉離你身上
Got me feeling kinda shocked right now/現在好震驚
Could've stopped right now, even if I wanted/想停止這一切,就算我想要
Gotta get it, get it, get it, while it's hot right now/得到這一切,就如同燙手山芋般
Oh my god, what is this?/老天爺,什麼東西?
Want you all in my business/我的清單上怎麼都是你
Baby, I insist, please don't blame me for whatever happens next/寶貝,不管接下來發生了什麼,拜託別罵我

No, I can't be responsible/不,我無法負責任
If I get you in trouble now/如果我打擾到你的話
See you're too irresistible/但你是如此讓人難以抗拒
Yeah that's for sure/千真萬確

So if I put your hands where my eyes can't see/所以我把你的手放到我看不到的地方
Then you're the one who's got a hold on me/然後你就是那個擁有我的人
No, I can't be responsible, responsible/不,我無法負責,無法負責
It ain't my fault/這不是我的錯

It ain't my fault (no, no, no, no)
It ain't my fault (no, no, no, no)

It ain't my fault you came here looking like that/這不是我的錯,你朝我走來時,總是風度翩翩
You just made me trip, fall, and land on your lap/迷的我暈頭轉向,然後躺在你的大腿上
Certain bad boy swoon, body hotter than the sun/使我暈眩的壞男孩啊,身軀火熱如太陽
I don't mean to be rude but I look so damn good on ya/沒自誇的意思,但我感覺跟你就是天生一對

Ain't got time right now/快沒時間了
Miss me with that "What's your name? Your sign?" right now/你快因為問"你叫什麼?有沒有小名?"而錯過我了
It's light outside, I just called an Uber and it's right outside/現在天色還早,所以我幫我們叫Uber在外面
Oh my god, what is this?
Want you all in my business
Baby, I insist, please don't blame me for whatever happens next

No, I can't be responsible
If I get you in trouble now
See you're too irresistible
Yeah that's for sure

So if I put your hands where my eyes can't see
Then you're the one who's got a hold on me
No I can't be responsible, responsible
It ain't my fault

It ain't my fault (no, no, no, no)
It ain't my fault (no, no, no, no)

Baby, one, two, three/寶貝,1 2 3
Your body's calling me/你的身體在呼喚我
And I know wherever it is/我總是知道如何找到它
It's exactly where I wanna be/我也真的想要它
But don't blame me/但別怪我
It ain't my fault/這不是我的錯

It ain't my fault (no, no, no, no)
It ain't my fault (no, no, no, no)
It ain't my fault (oh my, oh my, oh my)

So if I put your hands where my eyes can't see
Then you're the one who's got a hold on me
No I can't be responsible, responsible
It ain't my fault

It ain't my fault (no, no, no, no)
It ain't my fault (no, no, no, no)

It ain't my fault you got me so caught/這不是我的錯,你就是這麼吸引我
It ain't my fault you got me so caught/這不是我的錯,我也深深迷上這樣的你
Oh, well, that's too bad it ain't my fault/那我想,就算了吧,反正不是我的錯

arrow
arrow

    摩埃 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()